Reacties
Reacties 651 - 700 van 978
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Gerda | Jullie mobile home idd bezet Liesbeth. Jammer dat… | 1 sep. '20 |
| Liesbeth | Dat deed Henny ook altijd; ‘s morgens vroeg het… | 1 sep. '20 |
| Gerda | Dank je Wim | 31 aug. '20 |
| Wim van Dalen | zwembad voor je alleen veel plezier | 31 aug. '20 |
| Gerda | Waar we nu heengaan Wim is kleine camping en een slapend… | 30 aug. '20 |
| Wim van Dalen | is het nog veilig daar in in Frankrijk? veel plezier… | 30 aug. '20 |
| Wim van Dalen | wensen jullie een fijn weekend en zwem maar lekker | 28 aug. '20 |
| Gerda | In Artemare is het prima met de WiFi | 28 aug. '20 |
| Gerda | Zal hij ook nog lang moeten horen | 28 aug. '20 |
| Ruth Rosenkrantz | Fijn dat jullie weer op de volgende plek zijn aangekomen.… | 28 aug. '20 |
| Wim van Dalen | dat met ligfiets en fiets dat is pas kramperen niets… | 27 aug. '20 |
| Liesbeth | Ja Gerda, dat in je nek hijgen komt ons bekend voor;… | 27 aug. '20 |
| Wim van Dalen | wat een verkoeling geeft dat ding of toch niet hij… | 26 aug. '20 |
| Gerda | Ja Liesbeth, ik zal ze de groeten Van jullie doen. | 25 aug. '20 |
| Gerda | Hoe blij kun je zijn | 25 aug. '20 |
| Dennis | Haha z’n kaasschaaf 👌🏻 | 25 aug. '20 |
| Liesbeth | Zijn George en Marian de mensen met die lieve hond… | 25 aug. '20 |
| Gerda | Viel wel mee toch Tjikke we hebben ze wel eens groter… | 25 aug. '20 |
| Tjikke | Dat zijn maar beste soesen dan moet je weer flink… | 25 aug. '20 |
| Wim van Dalen | mooie wandelschoenen Ik trek mijn wandelschoenen aan… | 24 aug. '20 |
| Gerda | Hier is het nu ook wat afgekoeld Wim. Slaapt vast… | 22 aug. '20 |
| Wim van Dalen | blijf maar lekker relaxen wij kunnen weer onder de… | 22 aug. '20 |
| Gerda | Voor jullie Irma is de camping in Gray ook leuk. Zijn… | 22 aug. '20 |
| Irma rinkel | Ziet er goed uit . Wij zitten nu in Klijndijk bij… | 22 aug. '20 |
| Gerda | Liesbeth, heerlijk relaxed zo. Allemaal ruimte om… | 22 aug. '20 |
| Liesbeth | Hier is inmiddels de herfst ingetreden; dikke buien,… | 22 aug. '20 |
| Wim van Dalen | ruime camping gelukkig geen Nederlanders zijn niet… | 21 aug. '20 |
| Gerda | Dank je Wim en Gé | 20 aug. '20 |
| Wim van Dalen | veel plezier en gezond terug | 20 aug. '20 |
| Gerda | Ha,ha, haal jij eerst maar je diploma | 20 aug. '20 |
| Rick | Spelling is moeilijk hè Nog maar ff met mij mee naar… | 20 aug. '20 |
| Gerda | Gaan we doen Roald | 20 aug. '20 |
| Roald | Have fun en geniet van de 🌞 | 20 aug. '20 |
| Gerda | Dank je Liesbeth en Henny. We hopen dat het goed blijft… | 20 aug. '20 |
| Liesbeth | Wij duimen dat jullie niet onverwacht terug moeten!… | 20 aug. '20 |
| Gerda | Geen regen en onweer gehad Wim | 27 jun. '20 |
| Gerda | We wachten het maar af George | 27 jun. '20 |
| George Huisman | Inderdaad op tijd weer weg daarom is Nederland voor… | 27 jun. '20 |
| Wim van Dalen | welkom thuis net of dat je uit Frankrijk komt regen… | 27 jun. '20 |
| Wim van Dalen | leuke vakantie groeten Ge en Wim | 27 jun. '20 |
| Gerda | Dank je. groetjes | 26 jun. '20 |
| Liesbeth | Jullie hebben heel wat beleefd deze week! Dank voor… | 26 jun. '20 |
| Gerda | Is ook zo Wim maar het weer speelt in Nederland een… | 25 jun. '20 |
| Wim van Dalen | mooie omgeving wat zijn er toch mooie provincies in… | 25 jun. '20 |
| Gerda | We hebben fun Wim maar dat kan ook niet anders met… | 25 jun. '20 |
| Wim van Dalen | mooie foto's en kibbeling met knoflooksaus lekker.… | 25 jun. '20 |
| Gerda | Heel mooi gebied. | 25 jun. '20 |
| Liesbeth | Mooie foto’s! Het is daar erg mooi; ik ben daar… | 24 jun. '20 |
| Gerda | Wim ligt niet aan ons. Ze moeten de knooppunten beter… | 24 jun. '20 |
| Gerda | Marianne elektrisch fietsen, kun je heel ver. | 24 jun. '20 |


- Wim: heerlijk weer daar
- Wim: eerste foto niet met de caravan…
- Wim: dat was een fijne rustige…
- Wim: erg rustig dus en wart eerder…
- Wim: wel heel rustig dus. hier…
Alle reacties »