Reacties

Reacties 551 - 600 van 978

Naam Reactie Datum
Dennis Gelukkig had je een helm op👌🏻 12 sep. '21
Gerda Wim en Gé omdat je op dezelfde plek blijft beleef… 10 sep. '21
Gerda Liesbeth ik wandel thuis ook veel. Alleen hier bergje… 10 sep. '21
Wim wat voor ons met de rollator misschien. wat een drukte… 10 sep. '21
Liesbeth Pfffffff, sportief hoor! Petje af, wij doen het niet… 10 sep. '21
Liesbeth Heb jij weer! Sterkte . 8 sep. '21
Gerda Doen we zeker Wim 8 sep. '21
Gerda Ik hoef niet ‘ s avonds buiten te zitten Liesbeth… 8 sep. '21
Wim ga rustig door met rusten kom je uitgerust thuis.… 8 sep. '21
Liesbeth Ja, wat een toestand met die cheques hè! Het houdt… 7 sep. '21
Wim fijn dat het gezellig is maar Jacob als scheidsrechter… 2 sep. '21
Gerda We laten ons de kaas niet van het brood eten. Zo zijn… 30 aug. '21
Aaf en Bert Hoi, je klinkt als een echte Toeter! Dat mag ik wel,… 30 aug. '21
Gerda Ga niet met haar koffiedrinken ook al kreeg ik geld… 30 aug. '21
Wim ga toch met die mevrouw koffie drinken en neem de… 30 aug. '21
Gerda Hoi Irma, Jullie staan in Lekkum vlakbij Leeuwarden.Eind… 30 aug. '21
Irma rinkel Hoi Gerda. Alles goed? Wij staan in Lekkum met Bertus… 29 aug. '21
Gerda Wordt zo moe van dat mens Roald. 29 aug. '21
Roald Rox een leeuw 🦁 ….echt wel:onze eigen MUFASA👊🏻👊🏻 29 aug. '21
Gerda Klopt helemaal. Die man doet idd ook geen vlieg kwaad.… 29 aug. '21
Liesbeth Dat is zeker en vast die mevrouw met dat kleine kipcaravannetje.… 29 aug. '21
Gerda Het wandelen gaat op zich goed alleen je moet wel… 27 aug. '21
Wim Jacob gefeliciteerd met je diploma. En Gerda het wandelen… 27 aug. '21
Gerda Henny ik zal de boodschap aan Jacob doorgeven. Dat… 26 aug. '21
Liesbeth Ook hier worden de avonden killer, dus geniet er overdag… 26 aug. '21
Wim geef de man het stuur en de vrouw een kaart dan kom… 23 aug. '21
Wim geen foto's jammer 21 aug. '21
Wim mooi stadje zo zie nog wat van Frankrijk. groetjes… 21 aug. '21
Gerda Ha,ha, Wim, dat is een gepasseerd station. 20 aug. '21
Wim veel plezier verder gaan jullie nog naar Paladru? 20 aug. '21
Gerda Weet ook niet meer waar we stonden. 19 aug. '21
Gerda Gaat lukken. Groetjed 19 aug. '21
Ruth Rosenkrantz Wat leuk ff in Dole! Kan me ook niet veel van de camping… 19 aug. '21
Wim dat was een rustig dagje veel plezier verder. Groetjes… 19 aug. '21
Gerda Gaat prima Marianne. Jullie ook een goeie reis en… 19 aug. '21
Marianne jullie vermaken je wel 18 aug. '21
Gerda Die rode kool dat klopt. En de camping baas die er… 17 aug. '21
Dennis Maar even een dikke fooi bij betalen van de camping.… 17 aug. '21
Roald 🤪🤪 17 aug. '21
Wim even betalen wat je van 1982 of 1983 nog schuldig… 17 aug. '21
Wim hoi Gerda en Jappie waar id de barbecue was daar wel… 17 aug. '21
Marianne dat weten we nog niet hahaha 16 aug. '21
Liesbeth Zo, even rust; genieten! 16 aug. '21
Gerda Marianne, weer naar Saint-Genix-sur Guiere 16 aug. '21
Marianne ja komende zondag naar frankrijk 16 aug. '21
Gerda Dank je. Gaan jullie nog weg. 16 aug. '21
Marianne pfff wat een begin weer maar gelukkig is het goed… 16 aug. '21
Gerda We gaan eerst een paar dagen trekken. Daarna naar… 15 aug. '21
Gerda Gaat lukken Liesbeth. Morgen weer verder. Rustdag… 15 aug. '21
Wim dus een reis met hindernissen waar gaan jullie heen… 15 aug. '21

1  « Vorige 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende »  ...