Reacties
Reacties 551 - 600 van 978
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Dennis | Gelukkig had je een helm op👌🏻 | 12 sep. '21 |
| Gerda | Wim en Gé omdat je op dezelfde plek blijft beleef… | 10 sep. '21 |
| Gerda | Liesbeth ik wandel thuis ook veel. Alleen hier bergje… | 10 sep. '21 |
| Wim | wat voor ons met de rollator misschien. wat een drukte… | 10 sep. '21 |
| Liesbeth | Pfffffff, sportief hoor! Petje af, wij doen het niet… | 10 sep. '21 |
| Liesbeth | Heb jij weer! Sterkte . | 8 sep. '21 |
| Gerda | Doen we zeker Wim | 8 sep. '21 |
| Gerda | Ik hoef niet ‘ s avonds buiten te zitten Liesbeth… | 8 sep. '21 |
| Wim | ga rustig door met rusten kom je uitgerust thuis.… | 8 sep. '21 |
| Liesbeth | Ja, wat een toestand met die cheques hè! Het houdt… | 7 sep. '21 |
| Wim | fijn dat het gezellig is maar Jacob als scheidsrechter… | 2 sep. '21 |
| Gerda | We laten ons de kaas niet van het brood eten. Zo zijn… | 30 aug. '21 |
| Aaf en Bert | Hoi, je klinkt als een echte Toeter! Dat mag ik wel,… | 30 aug. '21 |
| Gerda | Ga niet met haar koffiedrinken ook al kreeg ik geld… | 30 aug. '21 |
| Wim | ga toch met die mevrouw koffie drinken en neem de… | 30 aug. '21 |
| Gerda | Hoi Irma, Jullie staan in Lekkum vlakbij Leeuwarden.Eind… | 30 aug. '21 |
| Irma rinkel | Hoi Gerda. Alles goed? Wij staan in Lekkum met Bertus… | 29 aug. '21 |
| Gerda | Wordt zo moe van dat mens Roald. | 29 aug. '21 |
| Roald | Rox een leeuw 🦁 ….echt wel:onze eigen MUFASA👊🏻👊🏻 | 29 aug. '21 |
| Gerda | Klopt helemaal. Die man doet idd ook geen vlieg kwaad.… | 29 aug. '21 |
| Liesbeth | Dat is zeker en vast die mevrouw met dat kleine kipcaravannetje.… | 29 aug. '21 |
| Gerda | Het wandelen gaat op zich goed alleen je moet wel… | 27 aug. '21 |
| Wim | Jacob gefeliciteerd met je diploma. En Gerda het wandelen… | 27 aug. '21 |
| Gerda | Henny ik zal de boodschap aan Jacob doorgeven. Dat… | 26 aug. '21 |
| Liesbeth | Ook hier worden de avonden killer, dus geniet er overdag… | 26 aug. '21 |
| Wim | geef de man het stuur en de vrouw een kaart dan kom… | 23 aug. '21 |
| Wim | geen foto's jammer | 21 aug. '21 |
| Wim | mooi stadje zo zie nog wat van Frankrijk. groetjes… | 21 aug. '21 |
| Gerda | Ha,ha, Wim, dat is een gepasseerd station. | 20 aug. '21 |
| Wim | veel plezier verder gaan jullie nog naar Paladru? | 20 aug. '21 |
| Gerda | Weet ook niet meer waar we stonden. | 19 aug. '21 |
| Gerda | Gaat lukken. Groetjed | 19 aug. '21 |
| Ruth Rosenkrantz | Wat leuk ff in Dole! Kan me ook niet veel van de camping… | 19 aug. '21 |
| Wim | dat was een rustig dagje veel plezier verder. Groetjes… | 19 aug. '21 |
| Gerda | Gaat prima Marianne. Jullie ook een goeie reis en… | 19 aug. '21 |
| Marianne | jullie vermaken je wel | 18 aug. '21 |
| Gerda | Die rode kool dat klopt. En de camping baas die er… | 17 aug. '21 |
| Dennis | Maar even een dikke fooi bij betalen van de camping.… | 17 aug. '21 |
| Roald | 🤪🤪 | 17 aug. '21 |
| Wim | even betalen wat je van 1982 of 1983 nog schuldig… | 17 aug. '21 |
| Wim | hoi Gerda en Jappie waar id de barbecue was daar wel… | 17 aug. '21 |
| Marianne | dat weten we nog niet hahaha | 16 aug. '21 |
| Liesbeth | Zo, even rust; genieten! | 16 aug. '21 |
| Gerda | Marianne, weer naar Saint-Genix-sur Guiere | 16 aug. '21 |
| Marianne | ja komende zondag naar frankrijk | 16 aug. '21 |
| Gerda | Dank je. Gaan jullie nog weg. | 16 aug. '21 |
| Marianne | pfff wat een begin weer maar gelukkig is het goed… | 16 aug. '21 |
| Gerda | We gaan eerst een paar dagen trekken. Daarna naar… | 15 aug. '21 |
| Gerda | Gaat lukken Liesbeth. Morgen weer verder. Rustdag… | 15 aug. '21 |
| Wim | dus een reis met hindernissen waar gaan jullie heen… | 15 aug. '21 |


- Wim: heerlijk weer daar
- Wim: eerste foto niet met de caravan…
- Wim: dat was een fijne rustige…
- Wim: erg rustig dus en wart eerder…
- Wim: wel heel rustig dus. hier…
Alle reacties »