Reacties
Reacties 601 - 650 van 982
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marianne | pfff wat een begin weer maar gelukkig is het goed… | 16 aug. '21 |
| Jacenger | We gaan eerst een paar dagen trekken. Daarna naar… | 15 aug. '21 |
| Jacenger | Gaat lukken Liesbeth. Morgen weer verder. Rustdag… | 15 aug. '21 |
| Wim | dus een reis met hindernissen waar gaan jullie heen… | 15 aug. '21 |
| Liesbeth | Wat een avontuur weer; nu maar hopen dat het verder… | 15 aug. '21 |
| Wim | dat was een fijne vakantie met jullie s gezin goede… | 16 mei '21 |
| Jacenger | Dat zijn niet de elektrische fietsers die dat doen… | 15 mei '21 |
| Wim | zoekplaatje zoek Jacob | 15 mei '21 |
| Wim | petje af voor Jacob dat hij nog steeds 100km. en 91… | 15 mei '21 |
| Liesbeth | Wat een hagelstenen zeg! Jammer, maar het belangrijkst… | 14 mei '21 |
| Wim | veel plezier verder zonder regen. | 14 mei '21 |
| Roald | Graag gedaan mamaπ | 14 mei '21 |
| Wim | wat een toppers 100 km fietsen niks voor ons. Veel… | 13 mei '21 |
| Jacenger | Wij hebben wat met regen Liesbeth | 12 mei '21 |
| Liesbeth | Alweer regen; ik duim dat de rest van de week droog… | 12 mei '21 |
| Jacenger | Dank je Bram. Groeten | 12 mei '21 |
| Bram van de kreeke | wij hebben de 2 e prik te pakken. nog veel plezier… | 12 mei '21 |
| Jacenger | Vervelend bij Jet en Gert. Wij over 2 weken de laatste… | 11 mei '21 |
| Wim | wij zijn lang weekend weggeweest met Jet Gert en de… | 11 mei '21 |
| Jacenger | Vervelend maar dan toch weer goed dat jullie nog niet… | 11 mei '21 |
| Liesbeth | Heerlijk om er even uit te zijn. Wat ons betreft is… | 11 mei '21 |
| Jacenger | Jullie ook veel plezier Irma | 11 mei '21 |
| Irma rinkel | Veel plezier Gerda met de familie. Wij gaan morgen… | 11 mei '21 |
| Jacenger | Dank je Wim. We blijven opletten. | 23 sep. '20 |
| Wim van Dalen | ik zeg welkom thuis en Stay save | 23 sep. '20 |
| Liesbeth | Toch fijn om weer in de vertrouwde en veilige omgeving… | 23 sep. '20 |
| Wim van Dalen | wat een pech voor Jappie dat hij vooraan ligt. Hopen… | 22 sep. '20 |
| Jacenger | ππ | 18 sep. '20 |
| Wim van Dalen | het zou ook geen Duitser zijn willen nog steeds de… | 18 sep. '20 |
| Wim van Dalen | heel erg jammer om het zo af te breken. groeten, Ge… | 16 sep. '20 |
| Liesbeth | Jammer hoor! Wellicht nog een paar fijne dagen in… | 16 sep. '20 |
| Jacenger | De rust is terug Wim. | 14 sep. '20 |
| Wim van Dalen | lekker weer een privΓ© zwembad geniet er maar mooi… | 14 sep. '20 |
| Jacenger | Dat is iets anders dan Frankrijk. Veel plezier | 13 sep. '20 |
| Jacenger | We letten goed op. | 13 sep. '20 |
| Wim van Dalen | voor tv gezeten JVS steeds op Dumoulin was geweldig… | 13 sep. '20 |
| Irma rinkel | Leuke foto s. Veel plezier. Wij zijn nu in limburg.… | 13 sep. '20 |
| Jacenger | Berg is afgesloten | 12 sep. '20 |
| Jacenger | Zo leuk die kindjes | 12 sep. '20 |
| Wim van Dalen | morgen de hoge berg veel plezier | 12 sep. '20 |
| Jacenger | De Colombier is afgesloten Liesbeth. We haan nu vlakbij… | 12 sep. '20 |
| Roald | WAT.EEN.TOPFOTOβSπππππ | 12 sep. '20 |
| Liesbeth | Heb je al een mooi plekje gereserveerd? Jullie gaan… | 12 sep. '20 |
| Jacenger | πππ | 9 sep. '20 |
| Wim van Dalen | mooi verhaal was gezellig telefoon in de auto ja ja… | 9 sep. '20 |
| Jacenger | Tjikke, oei Mora moet nog even wachten. We vermaken… | 6 sep. '20 |
| Tjikke | Jullie treven het daar wel mooi weer zwembad voor… | 6 sep. '20 |
| Jacenger | Het is allemaal prima te doen. Erg gezellig met elkaar.… | 5 sep. '20 |
| Liesbeth | Wat een hilariteit op de Colombier! Ik kan me de reactie… | 5 sep. '20 |
| Jacenger | Tour komt zondag over een week. Gaan echt niet naar… | 5 sep. '20 |


- Jacenger: Ook maar rustig aan. Doen…
- Tjikke: Hier in Portugal is het heerlijk…
- Jacenger: We blijven rustig Wim
- Wim: het wordt nog heter daar…
- Wim: heerlijk weer daar
Alle reacties »